O´boy!

Fortfarande ont imin mage och känner mig inte alls kry. Trött, fryser, svettas, magont. Ja, allt på engång typ. :/

Ikv får Johan ta hand om mig. Men det gör han så gärna då han tycker om mig så mkt. :) thihi

Bilderna från Oslo kmr att komma, men inte idag.

Min laddare till datorn har ÄNTLIGEN kommit och jag ahde beställt rätt. Så himla skönt!

Igår tvättade jag. Och plockade diskmaskin.

För övrigt idag så har jag klippt mig och hälsat på Marie W ute i Masugnsskogen (stavn?) Trevligt och roligt där. :)

Nä, nu äre dags för lite frukt eller grönsaker. Ikke bestämt mig ännu. hmsi Törstig.......



Sista dagen iaf och åker hissen ned från Millas jobb. eller tja, plaza hotellet så att säga. våning 34 är höögt som satan därför ser jag lite rädd ut. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0