My turn!

Herregud! Jag blir ju bara sämre och sämre på att skriva här.

Nu för tiden så känner jag mig inte alls kry. Det började med magont ena dan. Dagen därpå ont i halsen. Och nästa dag var det kosta, förkyldning alltså. Snorar inte så mkt men där emot så blöder jag näsblod desto oftare.

Så dessa 6 dagar jag inte har skrivit så har jag legat däckad mer eller mindre. Igår var vi till husläkarn med och kollade min mage. Troligtvis magkatarr så fick medicin mot det. Sedan gjorde vi ett test mot gluten, men vet inte svaret på det ännu.

Idag eller i gryningen får man väl lov att säga (min blogg då får jag) kl ringde 05.30 och fy fan i helvete vad trötta vi var! Johan gjorde illa sitt knä på lör matchen så vi åkte in till näraktuen och kollade upp det.

Kl 6.15 satt vi på tåget in till stan. Vi var borta ca 3h. Hann med 9.19 tåget tillbaka mot Örbyhus iaf. Det blev till att handla frukost äta den och sedan slockade vi en bra stund. 1,3 h blev det. Hua mig!

vaknade med ont i huvudet (som jag fort har) sedan så var det dags för näsblod igen. fuck!

Men nu så! Snart blire mat och sedan hälsa på svärpäronen innan dem drar imorn mot Jämtland.

Glad påsk på er om jag inte har hunnit skrivit en gång till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0