06.12

Det är vad kl är nu. Jag vaknade 05.12 typ. Men då kan jag förhoppningsvis sova på tåget.

Jag är osminkad. Oborstad. Så den som träffar på mig för ta mig för den jag är. Som det ska vara. Meet the reality. eller nått.

Nä men som sagt så ska jag (äntligen) hälsa på syrran, och det känns helt ok. Än sålänge är det inte sådär suer nervöst som det brukar vara. Utan jag känner mig lugn ändå.

Kan nog vara så att Louise och Sara lugnar ner mig. :)

Nä men over and out!

Dock kmr jag vara töntig/ blödig. Jag lämnar personen som är mig närmast och som gör så att jag känner mig trygg. Och håller mina nerver i styr. Men han finns där när jag kmr hem, och jag älskar honom. Det gör jag banne mig och fan så bra vi hart!



Nä nu ska jag snart inviga min BB skor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0