Memories

Håller på att packa ner det sista från garderoben. tre stycket flyttkaronger med kläder fick jag ihop. :s Då sollade jag ut jävligt mkt ändå, så det som känner för att dem alltifrån vill ha klänning till skjortor kan ju ta sig hit. :p

Jävligt mkt minnen som dyker upp. 50- års festen, den svarta klänningen jag hade då. Den fick följa med, eftersom det är ett minne. Ett minne av Natalie. Studentklänningen likaså. Används aldrig med det är minne.

Alla kläder har på sitt vis, ett minne. Ett minne som betyder mer än andra minnen.

Jag har knäppt kort på lgh nu, även fast den inte är klar. Eftersom blogg.se är så seg på att ladda upp bilder så ligger bilderna på facebook. Enjoy!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0