Emotions

Denna dag har vart jobbigt. Mkt tankar båda här och där. Farfar, Isak, Natalie...

Saken blir inte bättre av att det snart är Natalies 1-års dag. Att hon har varit borta ifrån oss så länge är overkligt. Ja, fortfarande. Hon hade verkligen allt! Jag saknar henne, oerhört mkt. Klumpen i magen finns där, den släpper liksom inte.

Samtidigt så blir jag lite nervös över varför Karlsson svansar efter mig. Det har han aldrig gjort förut. Han lägger sig bredvid mig, kollar sådär super sött. Lägger ner huvudet. Trippar iväg. Kmr tillbaka och kollar läget. Går sin väg igen.

Nä, anledningen till att alla känslor kmr nu, är nog för att jag har för mkt tid att tänka. Alltså, dags att börja träna igen...











Alla finns i hjärtat <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0