1v åt gången?

Nej. ni! Det här håller ju inte. Kan ju inte skriv ett inlägg/v. Funkar ju inte!
Jag hatar allt som har med banker och göra iaf. Det har jag insett nu när man behöver dom som mest. Allt strular ju bara till sig, och när det väl ska funka gör det inte det. Jag har iaf lyckats med att få min telefonbank att fungera sig igen. För någon hjälp via telefonbanken själva fick man ju inte, eftersom dom inte hittade ngt "fel".
Väntar på en instättning som skulle ta max 1 dag. Snart har det gått 2! Jag blir sur över att när man säger en dag då äre banne mig en dag, annars säger man ett par dagar för då har jag mer förståelse. Känner hur allt börjar koka över. morr!
Lägenheten är iaf min och Johans nu. Nu ska det bara ta ca 1 mån till, innan vi kan flytta in där. Renoveringsobejkt! Jojo man tackar ja.
Annars händer det väl inte allt för jävla roligt i mitt liv. Jag gör ingenting om dagarna och jobbar varannan helg. hårt liv va?
Nä, men nu lär jag seriöst ta mig själv HÅRT o kragen för att skaffa mig ett helttidsjobb. Iaf mer timmar än vad jag redan har. Det här håller inte in längden.
Syrran ringde nyss och behövde pengar. Det är kul att jag är en snäll syster som lånar ut mina sista besparingar till syrran. Väldigt snällt gjort utav mig!
Nu skiter jag i det här.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0