usch då

Jag säger då det. Fy fan för att vara kvinna ibland! Det är pms, det är värk, det är ett jävla tänkande på det ena eller det andra.

Jag tycker synd om killarna ibland. vad vi kvinnor utsätter dom för egentligen. Det är bra killar att ni accepterar oss tjejer när vi blir lite sådär lagom odrägliga. Att NI står ut är ju hur bra som helst.

Nåja, jag har fortfarande inget internet, därför försöker jag göra en update nu medans Johan jobbar och jag är hos mamma och pappa.

Lite bilder har jag kommit ihåg att knäppa med. Jag har tom kommit ihåg att ta med mig sladden så nu kanske det går att ladda upp på bloggen. :) jiiho!

Dessutom ska jag planera och organisera lite i mitt liv. Det börjar jag med idag, för det är bara jag som KAN gör det jag VILL.

Nu kommer det liter bilder, enjoy!


kök nu



kök förr

köket nu

v-rummet förr


v-rummet nu






nu


sovrum



sovrum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0