Mys

Gårdagen i korthet: Skänninge folk kom hit. Kusin Johanna och hennes son Liam och mammas kusin Fredrik kom igår kväll. Trevligt värre. Johan var borta på andra saker. Jag var hemma hos oss vid 1 ngt.

Varken Johan eller jag visste när han skulle dyka upp så jag började zappa på tv:n. Fjollig som jag är kan jag ju inte somna förns jag vet att han är på väg och är hemma.

Den känslan är jobbig. Jag måste börja släppa taget! Hur som helst får jag ett mess strax efter3. Han var på väg. Yes! Tack gode gud för det. Han kmr in genom lägenheten strax efter 03.30 ngt. DÅ kunde jag slappna av och somna. Jag var sjukt trött, jag hade ont i magen efter att ha varit så spänd och sedan ska man börja slappna av?
Hua!

Idag blev jag väckt av att telefonen ringe. Mamma. Hej! Ligger ni fortfarande och sover? Jag kollar på kl. 11! Så länge har jag inte sovit på super länge. Frågan var iaf: Okej skulle kolla om ni ville följa med till Tierp men det verkar inte så.

Jag går upp och väcker Johan strax innan 12. Det här gick ju inte. Vi duschade och Johan och jag drog till systemet.

Vi hamnar som alltid hos mamma och pappa. Umgicks lite till. Pizza blev det idag och massa annat skräp. Bilder kmr att dyka upp faktiskt. ;)

Nu sitter jag i uterummet och myser. (Bild på det kmr också). Det är varmt, skönt och mysigt. Har badat tunna, men pallade inte bada så länge. Vart varmt. Johanna sitter kvar med grabbarna och dom blir fullare och fullare. Hehe

det var allt för denna gång.

See ya

Kommentarer
Postat av: Amanda

sv. aa jag lovar att berätta hur det har gått sen :) <3

2010-10-27 @ 15:15:19
URL: http://wennbergheltenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0