muttrar

Här sitter jag själv. Återigen på en fredagn kväll. Min pojkvän/sambo vill inte umgås med mig längre. Tråkigt, men sant. Han har andra planer. Fine by me!

Sitter som ni säkert märker (eftersom jag inte har internet än) hos mamma och pappa. Pappa vill inte umgås med mamma heller. Så mamma och jag sitter och tycker synd om oss själva.

Med en godispåse för ynka 18 kr tycker jag mer synd om mig. Vad ska jag göra? Ingen lust med ngt heller. Eftersom det är jobbhelg denna helg. SURT!

Måste måste fixa det! Det är upp till mig och ingen annan. Jag fick mitt paket idag iaf, så nu är jag ON igen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

inte vill.. Sluta!!!

2010-10-30 @ 03:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0