Det tar tid..

Om det tar tid att flytta? -Oh ja! Jag som trodde jag hade tagit alla mina saker från alla rum och förrådet. När pappa och jag gick dit igår så var det ju 2 lådor kvar. Jävla bajs!

Men så hittade jag massor med jeans som jag inte kunnat ha förut, men som jag kanske kanske kan ha nu. Jag hoppas att jag INTE kan ha dem. Eftersom jag måste sålla ut mina kläder ytterliggare en gång till. Det är jobbigt att veta att i varenda byrå som finns ligger det kläder i. Aj aj aj!

Jag har iaf hjälpt pappa med att sortera skorna, dock inte mina. Sedan så har jag plockat massor i lägenheten, och fan vad med grejer man har egentligen! Ikv blir till att röja och om sambon får som han vill så blir det att kolla på tv. Champions league. Det ställer jag väl upp med bara jag får kolla på "Kungarna av Tylösand". haha

Nej, men internet är på väg. Kmr att komma 6/11 eller om det var den 10e? Nåja det kommer om några veckor så ska jag försöka fixa att skriva oftare, för det har ju ni aldrig hört förr?

JAG BEHÖVER HJÄLP MED EN NY DESIGN!!!! Någon som vill??


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vi har varit hos en riktig hundpsykolog och vi har fått tre några saker vi ska testa för att se om han mår bättre. Först ska vi börja med några tabletter för att se om han har chock efter olyckan, efter det ska vi besöka en kiropraktor för att se om han har ont någonstans och annars skulle vi prova typ kastrering på kemiskt sätt, så vi får se hur det går. Jag hoppas att han mår bättre snart :) Han kan liksom ha ont i kroppen efter det som har hänt så vi får se, jag hoppas verkligen att han blir bättre :)

2010-10-22 @ 15:50:45
URL: http://wennbergheltenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0