En vardag eller fler..

Haha ja, alltså jag behöver en ny bloggdesign så det bara skriker om det! Dock är jag inte så haj på alla htlm-koder och sådär. Ointresserad är jag också så vill inte lära mig heller.

Dom senaste dagarna har jag jobbat helg, städat och vart på Unit-möte.

Igår var det alltså Unit-möte. Det var awards night, men innan det hela började åkte mamma och jag tidigare för att hinna på en "power" massage, av Nikken. (Ett japanskt affärs idé tjofräsgrejs)

Han rullade en gummitboll liknande på ryggraden. Det var super skönt! Dock fick jag ont i vänstra skuldra typ och efter det svimmade jag. Jupp. Svimmade. Haha dock han jag "drömma" ngt när jag var av smimmad. Kmr inte ihåg det, men mamma hade vart på toa och garvade åt mig. Jävligt schysst! Fick lägga mig på soffan och var helt jävla borta. Kallsvettig och dan, aldrig vart så himla svettig i pannan som jag var då! Inte ens när jag har vart på det hårdaste träningspasset jag ar varit på, har jag blivit så svettig!

Lite growsi var det allt, men efter några min av återhämtning var jag smått illa-mående, varm, huvudvärk. Mamma gjorde samma sak som mig, men som vanligt så märkte ju hon ingenting. Tydligen fick jag en kraftig reaktion.

Så var det awards-night. Super gott fika och härliga människor blev kvällen bra. TILLS vi skulle åka bil hem. Det var scary! Det var snöigt, moddigt och man såg verkligen ingenting! Tur att mamma körde.

Väl hemma sen så var det så skönt att ta på sig sina mjukisar och krypa upp i soffan och så kmr sambon hem. Nice! Blev en lugn kväll och en mysig natt. Ja, alltså nätterna är alltid mysiga när han sover där bredvid mig, bara för att förtydliga det hela. :)

Nä, imorn kväll drar Johan och jag uppåt landet igen. Denna gången till Jämtland. Tror inte jag har vart så högt upp i landet ngn gång. Haha Vi ska tydligen åka över en älv. Fuck vad jag hatar broar, och en älv lär ju betyda en bro. Lång jävla bro är det säkert med. Hua!


Bubbis




Kommentarer
Postat av: Anonym

bron är nog säkert 1km lång. :)

2010-11-17 @ 09:15:27
Postat av: Carro

Sv: Förmodligen, om inte en mil! :p

2010-11-17 @ 12:07:08
URL: http://carroja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0