Today

Som sagt så jobbade jag igår. Det blev en lugn kväll igår med tv tittande och sedan sängdags.

Hade svårt för att somna, dock vet jag inte vrf. Somnade väl strax innan 1 tror jag. Blev iaf väckt imorse strax efter 8, samtidigt som jag drömde ngn läskig mardröm (igen) och vaknar upp med huvudvärk.

Hann inte svara, det ringer på dörren. Vem fan ringer på dörren och väcker mig??

Det var dada en tekniker från telia som hjälpte till med installationen av Internet där hemma. Wiho så nu funkar Internet! eller ja, typ, men kunde inte installera cd-skivan som man fick med sig. Det tycks ju vara för lätt, för det var ju för bra för att vara sant. Nog var det problem alltid. Som det brukar vara med telia.

När man ska skriva in uppgifterna som jag gjorde står det att man har fyllt i fel. Ändå har jag skrivit av lika som det står på exemplet. Ja, alltså inte uppgifterna som står där men äh ni fattar!

Så jag gav upp efter om och men så siytter hos mamma nu. Och nu är kaffet klart!

Haha hittade ngt gamla bilder ruuuuligt! EGOTIME!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0