Onsdag

Ja, en onsdag som vanligt. Eller?

Jag har gjort det jag brukar på morgonen. Nu sitter jag hos mamma och pappa som vanligt. Jag fick iaf papperna hem idag så nu kanske jag kan instrallera Internet hemma. Hoppas iaf! Det ska jag försöka göra under helgen.

Johan ska iväg återigen och jag har inga planer mer att jag är ledig.

Ikv åker vi. Vi åker iväg till Fångsjöbacke. Undra vad jag ska fördröja tiden med? Menar 4 h i en bil är om nått långtråkigt. Får roa mig med radion och hålla Johan vaken. :)

Nä, det var väl det.

På återseende eller nått.



Saknar Bubbis så mkt!!

Kommentarer
Postat av: Elina

Det kan vara mysigt att åka bil ibland och bara sitta och ta det lugnt, umgås och lyssna på musik :P Hoppas du får en trevlig helg :)

2010-11-18 @ 16:06:23
URL: http://alonglife.blogg.se/
Postat av: Elina

SV: Det är riktigt obehagligt faktiskt, vi borde hålla varandra sällskap :P

2010-11-18 @ 16:23:20
URL: http://alonglife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0