Okej. Jag ljög. Blev max idag igen. Fuck! ...

Okej. Jag ljög. Blev max idag igen. Fuck! Men IKEA blev det allt. Roligt! Doris kort gick varmt. Gud vad människan handlar. Dock vill jag ha ett par varma vinterskor, skidjacka (för det kan vara bra och ha) och termosar. Då kan det finnas en liten chans att jag klarar av vinter. En liten... För övrigt så är det fortfarande samma fel på mob så den måste skickas in igen. :-( även har dom bytt kamera men det hjälptes tydligen inte. Och den funkade enligt servicen men ikke. Suck. Det var den lilla updaten för nu. Enjoy!


Kommentarer
Postat av: mia

haha ja tyvärr gör de det xD går aldrig fel att tappa bort det :p

2010-11-11 @ 15:37:14
URL: http://miawestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0