Nämen..?

Kolla vem som hittade denna sida igen om inte jag själv??

Kalla mig töntig för det är jag, men jag har faktiskt hittat tycke i Miley Cyrus. "I look at you" från filmen "The last song" som var i mina ögon var en ganska så bra film ändå. I like that! Gillar atmosfären och sådär.

Ni ska få äran att lyssna på denna underbara låt. Jag är snäll som erbjuder er en bra låt. haha

Hur som helst ska jag aldrig mer (inte detta år) äta på ngn hambugarkedja. Det blev hela fyra (!!) ggr antingen chicken nuggets eller orginalmål. Poägntera dock att jag åt morötter 2 av dessa 4 ggr. Lite duktig var jag allt.

Igår var det Öppet Hus och tack Amanda W, Frida M och Ronney för att ni kom. Betydelsefullt! Ikv är det unit-möte. Det blir en positiv stund.

Snart ska Hulda och jag bege oss till ICA för att..? Ja, det vet vi inte. Eller hämta ut min kära mobil!! Hoppas den funkar nu. Så jag inte får tillbaka den i samma skick som jag skickade iväg den. Vore ju jävligt surt.

Just ja! Jag tror jag har börjat gå i sömnen. Johan sov på jobbet inatt (surt om ni frågar mig) men så hade jag ställt tv på sleep läge och då ska tv:n stå i standby läge och ps ska vara på. Jag hade kontrollen vid sidan av mig för jag orkade inte lämna den. När jag vaknar upp imorse var tv:n INTE på standby läge och ps var avstängt! Creepy värre!

Nä nu ska jag sluta blogga. see you!!






Kommentarer
Postat av: E

2010-11-08 @ 13:56:17
URL: http://alonglife.se
Postat av: E

Hej! Det var ett tag sen!



Du e inte ensam om att vara "töntig" vilket jag inte tycker vi är (A) Jag tycker oxå om Miley Cyrus. Hon har en fin röst :)



Jag har slutat äta hamburgare och börjat äta nuggets istället och det är faktiskt väldigt gott det med ;)



Ha det bäst!

2010-11-08 @ 13:58:08
URL: http://alonglife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0