Lite info

Kom hem i fredags från jämtland typ halv 8. Tänkte se Idol, men det blev Doobidoo eftersom Peter Johansson var ju med. Gah! Roligt var det ju med. Är inte lika insatt i Idol som jag var sist.

Hur som helst lördagen då? Jag hade lite mys med Lelle till en början och sen kom Elin, Hägglund, Malin & Sara och badade tunna. Mkt trevligt! Saknar tjejorna! <3

dom åkte hem runt 12- ngt eftersom Malin skulle jobba. Johan var i stan på fotbollsavslutning för ledarna. Dom bowlade och det gick inte så bra för Johan tror ja. dock var han och Fredde jävligt fulla när dom kom till Örbyhus strax innan 2 på natten.

Vet inte hur många gånger han ringde och frågade vad jag gjorde, vart jag var, om jag var med Anna och om jag skulle bada tunna. Lite små irriterad sådär, men det var bara att acceptera det hela.

Dagen efter, alltså söndagen fyllde svärfar 44 år. Johan var kanon bakis! Haha (6) det tyckte jag var skit kuuuul. Blev en vända dit och sedan en mysig sön med Anna & Fredde med Beck. somna rätt skapligt då jag skulle upp och jobba på måndagen.

Alltså jobbade jag igår (7-13) och det blev en lugn kväll. Fredde kom över och fick stryk i fifa 10. haha

Idag blev det jobb igen. (7-13) Ganska lugnt idag om man jämförde med igår. Och idag jobbade Johan med. Han jobbar 8-22 stackarn så ska han jobba imorn igen med. (8-16) Så ingen sovmorgon där inte!

Dock vet jag inte om jag jobbar imorn, eller inte. Beror på hur Ewa känner sig i ryggen, men det får jag väl reda på imorn om jag blir väckt strax efter kl 6 eller inte. :p

Nåja, det var den infon. För nu.




En stor jävla saknad!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0