Kycklingmål classic, pizza al fungi, fanta, godis

Ja, ni hör ju. Om Anna Anka skulle vara här hos mig nu skulle hon rent utav bara halshugga mig. Eller för att inte nämna Anna Skipper. Hon skulle slänga all den mat vi var och handlade idag. Att båda heter Anna och håller på med mat och hälsa kan ju knappast vara en ren slump.

Idag har sambon och jag samt Fredde & Anna vart och mathandlat. Aldrig mer att Johan eller Fredde får följa med mig och Anna och mathandla. Dom skötte vagnen det var det enda. Och betalade typ ;) men som sagt, när man behöver ngt blir det alltid "Nä, inte nu. Det kan vi ta sen. Det kan vi köpa hemma." Hmm okej..? Och vi åkte in och handla för att? haha så vi skippar dom till nästa gång.. :p

Det blev MAX innan hemgång. Gotti! Sedan efter lite städning kom faster, farmor och kusin på besök. Vi fick blommor till vardagsrummet och det blev kanon! Fyller upp där perfekt!

Efter dom drog hem kom Anna & Fredde. Vad var på menyn nu då? Xbox. Säger inget mer. Där satt dom och spelade i nästan 2 h. Anna och jag var ju måttligt roade. 

För en stund sedan gick Anna hem till sig och grabbarna åkte till Vendel för att kolla på fotboll. El clásico.

Nu ikv får jag iaf se Top Model 14 och Hollywood fruar. Kanon!

Vi har för övrigt internet nu. :D:D



  

Kommentarer
Postat av: Elina

Går det inge bra med att vara nyttig? ;)

2010-11-30 @ 14:07:35
URL: http://alonglife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0