Staden

Vakna halv tio typ. Sov as bra inatt! Det tycker jag om. Johan och jag drog till stan strax innan 12. Vi handlade present till svärmor och sedan blev det MAX. Jag best mellan pommes och Johan minimål. Samt lökringar beställde jag sedan. Jävlar så gott det var! Det tyckte Johan med. haha

Idag blir det lugnt. Eller det har vart lugnt. Blir kanske till att åka till Strömsberg för att kolla på fotboll. Det vet man aldrig.

Johan ställde rågan nyss: Bloggar du?
Jag: mm
J: Jag hör det. De smattrar när du skriver.
Jag: höhö ups! Men det blir så när man ska blogga att man skriver snabbt. Eller ja, men ni fattar.

Nu ska jag sluta skriva här och kolla på Tyra show och sedan förhäxad. :) Johan har faktiskt fått spela xbox så då borde jag få kolla på mina program. ;)

Ge och ta liksom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0