rubriklös

Jag hittade ingen passande rubrik, men iaf.
Jag har sorterat skorna nu som var inslängda bakom skjutdörrarna. Det blev bra! Härnäst ska jag sortera min garderob. Mamma ska hålla mig sällskap och lite smakråd. För det är ju så att en del kläder är faktiskt för stora. Så det måste jag nog kolla upp. Menar för 1 år sen vid den här tiden var jag ett litet chubby barn. Eller barn och barn, men ni fattar.
Seriepremiär seger blev det igår. 5-1. Återigen var det Lisa Hägglund och Jessica Eriksson som var målsugna och som lyckades sätta bollarna i mål som alltid. Jag spelade, eller var på plan, håll i er nu 5 min! Det ni. Har nog aldrig spelat så lite på en match. Vad är det man ska göra? Bita i det sura äpplet och bara köra på, eller tänka på vad som man inte är bra på? Jag vill iaf få den där chansen någongång!!!
Jag orkar inte lägga ner energi på vad jag ska göra. Jag blir bara arg/ irriterad på mig själv. Självförtroendet rasar sakta, men säkert samman.
Nu ger jag mig med bloggandet för idag. Allt var frid och fröjd tills jag började skriva om fotbollen, då kände jag ur musten gick ur mig. Är det bara att fortsätta kämpa? Men isf, hur länge?

Kommentarer
Postat av: Joosefine

Nej då du har inte missat nått det är Daniels lägenhet som jag lånar lite hit och dit :D

2010-05-03 @ 15:32:43
URL: http://josefinegadle.blogg.se/
Postat av: Josefine

Nej han bor för det mesta hos sin tjej! :)

2010-05-03 @ 18:42:20
URL: http://josefinegadle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0