OJ OJ OJ OJ OJ då!

Herregud vad dålig jag har blivit på det här med att blogga. Här och nu lovar jag att jag ska bli bättre!
I den gångna veckan har jag badat, vart med Johan, tränat, vart till Östhammar med Karlsson och Johan. Mysigt! Det lär göras om för det var jätte mysigt det tyckte Karlsson med.
På fredagen kom morbror Tommy & Viveca. Sedan på sön morg kom morbror Niklas. Men så klart som jobbade jag fre-sön. Det gick bra, men på lör gick tiden sjuuukt segt.Spelat match igår mot Gamlis och vi vann med 4-0!!! Behöver jag nämna att det var Jess & Lisa som gjorde målen?? :p Efter vår match drog vi till älsklingens mtach, men så fort vi kmr dit blire det två snabba mål så dom ligger under med 2-0. :/ Så vi drog igen, jag var så jävla hungrig också. Sen får jag ett sms av svärmor: 1-2 Johan. 2-2 Freddan. Wiieho! Alltså skulle vi inte se på den matchen.. :p
När det kanske var 30 SEKUNDER kvar av matchen gjorde UNIK mål. FY FAN VAD SURT!!!
Det blev en tidig kväll för oss 2. Jag somnade strax innan kl 23 och vaknade 9.10 det var härligt!
Idag ska jag försöka få med mig Karlsson på lite äventyr..

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha tack sötan :D

2010-05-18 @ 22:02:00
URL: http://beatriceelmesioo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0