Mygg- det finns

Igår var det träning och det gick verkligen skit dåligt för mig! ingenting fungerade. Inte ens en vanlig enkel bredside pass!

Idag gick det helt okey. Om man jämför med igår så gick det väldigt bra idag. Okey, väldigt var väl att ta i, men bättre.

Idag har Johan och jag vart en vända till Tierp för att köpa öl till lillen som slutade med att Tompa & Johan tog själva. Nåja, lillen skulle få sin öl imorn ist.

Träning idag som sagt, och jävlar vad med mygg det finns på Ottars! Myggmedel hjälper inte heller. Stora som bin är dom med. Usch! Än så länge har jag inte märkt några myggbett, men det får jag väl ganska snart äta upp.

Nä nu blire tv:n och lite mackor i magen kanske..

Min Prins :)

Denna sköning är iaf Karlsson :D:D

Just ja! När jag kom hem till Johan såg jag en super stor spindel så jag tog dammsugaren och sög upp den. Ja, levande. För det är så äckligt att döda dom jävlarna med. :S så då fick jag lite städmani. Och hjärtat tycker jag skmmer bort honom alldeles för mkt, men det kan ju han tycka för det tycker inte jag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0