Lata?? Mjo

Okey, det som jag kommer att skriva nu är inget jag skryter om.
Det har iaf vart den slappaste dagen av dom alla i mina 20 år i livet. (Så vitt jag vet.)
Nämligen så att jag somnade som vanligt vid halv elva igår på Johans soffa att jag inte ens märkte att karln hunnit med att duscha och raka sig.
Så vid halv tolv gick vi och la oss båda två och jag somnade på engång. vakande (trot eller ej) utvilad kl 6?? men insåg ganska snart att det inte ens var någon idé att väcka Johan så jag somnade om till 9. Johan var vaken då med, men det var ju så mysigt att vi båda somnade om till 10 då jag tog min flykt till vardagsrummet för att inte somna om igen.
Efter lite såpor på tv:n gick vi till macken för glass och vi satt ute och åt den, men det blåste så mkt att man blev fryssen så vi gick in och la oss på soffan och ja, vi somnade igen! Kl var väl strax innan 3 och vi började med maten lite senare för efter maten så somnade Johan ca 15 min innan hans träning. Haha å när jag pratade med honom sist så sa vi båda två att vi var trötta men ändå har vi typ sovit bort hela dagen så det där är ett mysterium att vi fortfarande är trötta.
Nu har jag iaf skrivit till snubben som ska fixa datorn, men utan resultat. Hoppas på svar inom kort för nu vill jag sitta vid min egen dator så man får bilder och raderna att stämma!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0