Hoppsan!

Helgen har bara flugit iväg!
I fre var det som sagt match, om jag nämner även att vi vann med 3-2 efter mkt spänning.
Lör: Stress, stress nämnde jag stress? 5 smörgåstårtor. Ö-hus dagen. Spec pris på wienerbröd OCH vaniljhjärtan. Mkt folk. Grilla kyckling. 3e kassan. Ja, kort sagt. Jag hade super mkt att göra! Stressade hela dan. När jag kollade på kl var den 14.45. 15 min kvar?? Jävlar vad nice det var att sluta! Men jag hann med allt, tack vare att Ewa var där och hjälpte mig annars skulle jag  AAAALDRIG ha hunnit.
Direkt efter jobbet går jag och Lelle hem till mig. Byter om säger hej då till mamma. Herrarna hade ju hemma match som vi skulle åka och kolla på. För att nämna matchen började kl 15. När jag nästan är vid korsningen ber jag Lelle ringa min mob. Det ringer itne i bilen. Jävlar! Så det var bara att vända och jag möter mamma i köket: "Det man inte har i huvudet får man ha i benen" mmm hej då igen. :p hehe
Vi kom fram och det regnade. Matchen var spännande, men dom förlorade 1-2. :/ Efter matchen drar jag hem till Johan. Snabbduschade och diskade efter att Lillen hade lagat mat. Så det var gjort när hjärtat dyker upp samt Mackan, Lunken och även Tompa. Skjutsar dom till Erik O's föräldrar och jag sj drar till Anna där Lelle, Fredde och Lillen var. Det var grillning på menyn och det gick eftersom det hade slutat att regna. Efter några timmar hämtar jag upp grabbarna igen för att dom skulle till Öhus "dansen".
Jag drog hem och la mig i sängen vid 21.40 typ och kollade återigen på "Allt för min syster". Somnade innan 12 iaf och det var bra.
Sön: Vaknar 06.05 och tänker yes! Jag får sova 1h till. När jag tyckte att jag precis hade somnat om då ringer kl jävel å då har det gått 1h redan?? Så det var bara att gå upp.
dagen var betydligt mkt lugnare. Nice! Slutade 15 och då var min prins hemma hos mig. :) Vi fikade morsdag fika och sedan blev det tv. Vi kom i säng strax efter 23. Bra jobbat!
mån: Idag ska jag åka till naprapaten i Tierp. Nice! Hoppas på en mjukglass då med, med mamsen. :) Annars så ska jag plocka lite på rummet... Nu jävlar ska jag bli klar så jag kan känna mig hemma stadd!
Laddar upp lite bilder, brist på annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0