Full fart

Vakna idag strax efter 9, och puffade på Johan om att det var ovärt att somna om nu. Svaret blev ganska enkelt: Mmmm

Åt frulle, kollade på Smallville och Våra bästa år. Pinsamt, men sant

Efter tv tittandet, drog Johan hem till Patrik & Carola för att städa bilen. Jag passade på att duschade och sedan for jag ner till honom. Vi, eller Johan blev klar typ vid 1. Vi fyllde våra magar och sen duschade han. Strax efter 14 drog vi till Gränby. Där det blev att shoppa lite studentpresent samt morsdag present.

Och vi handlade mat till Johan och systemet. Avslutade dagen med max. Fy fan vad mätt jag blev! Hamnade i matkoma så Johan fick köra hem. (Jag körde ju liksom dit.)

Hemma strax efter 17 och vi hamnade på soffan och tog en powernap typ.

Nu är sötisen på träning och jag sitter här i hans soffa med hans t-shirt. Den doftar underbart!

Nä, men vad ska jag göra nu då månne? Återstår att se.

Imorn äre match Danmark DFF-IK Rex
kl 19.00 Danelid.

  Miss you sunshine..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0