Allting går så fort

Ja, det gör det verkligen. Man sover, äter, tränar, kollar på tv. Det är så dagarna ser ut för mig.
Helgen blev det mkt soooool vilket resulterade i att jag brände mig. ups! Sedan på lör var det match för mig och vi vann med 5-1 och direkt efter vår match spelade Johan och dom vann med 3-2, vilket dom var mkt värda!
Blev en lugn kväll har jag för mig? Sedan på sön var det jobb för Johan till 16. Så jag drog till Vendel och åkte med svärpäronen till Uppsala för att kolla på Lillens match där vi sedan mötte upp Johan, eller han mötte upp oss? Nåja, men ni fattar.
Efter den matchen som Rex B vann med 3-0 var jag super fryssen. Lite sjukt att dagen innan smälter man nästan bort, att nästa dag stå i vinterjackan och frysa arselt av sig..? Just ja, jag skrev att det var soool i helgen? Utom söndagen då som det spöregnade och var 10 grader kallt. Burrra!
Det blev tacos hos P & C och sedan hemfärd för Johan och mig. Johan jobar från 16 igår till 16 idag. Gillas inte!
Det var träning igår också. Jag var förberedd på en helvetes träning, men det var inte så farligt. När man får ett sms av tränaren att löparskorna skulle med blev man ju en aning liite små nervös sådär men det var lugnt. Uppvärmning i spåret och sedan styrka inne i Borgen för att slippa dessa mygg och det tackar vi för!
På tal om mygg, så hade jag en mygga OCH en fluga i rummet inatt, så det var ju långt ifrån okey! Så jag fick böka ner sänghimmeln och kunde sedan sova fridfullt, eller så gott det gick utan Johan då.. Nu är jag iaf trött och seg iaf. Undrar om det kmr åska snart? Känns som det i huvudet.. Nä nu blire fika med mamsen, sedan en promenad tror jag? och sedan läre bli att fixa i ordning garderoben och sedan efter det blire Tierp för måste hämta ut en ny astma diskus.
Det var allt för denna gång.. :p
min sötis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0