What a weekend!

Jag kan ju börja med att säga som Johan uttryckte sig: "Dina morbröder är fan livsfarliga". Haha
Iaf fredagen blev en lugn kväll. Jag var och badade med Bella på dagen och åkte med älsklingen hem. Var där en stund för att snabbt fara hemåt där min faster var med en present. :) Efter det blev det att kolla på tv ända fram till 23 då kom tant Svensson, morbror Pontus och morbror Tommy. Det blev ett kärt återseende dock. :)
Dom började ganska snart att bjuda på öl, gin och groggar var det säkert med. Så vid 00-tiden beslöt jag mig för att gå & lägga mig eftersom det var jobbhelg och min kl ringer 06.00 gäsp! Det blev inte mkt till sömn. Somnar 1, vaknar 2, somnar om till 3 osv till 5 då en mkt full Johan vinglar in i mitt rum. Tappar telefonen och jag frågar klarvaket vad han håller på med..? - Är du vaken? -Ja..? Liiite svårt att sova när ni håller på. - Aha. Dina morbröder är fan livsfarliga, och jag måste sälja min bil också! - eh ok..? Jag ska upp om mindre än 1h så försöka att itne snarka. - Närå.
Efter ca 1min knappt vad var det man hörde då om inte en snarkande Johan??? :p haha
Kl ringer iaf kl. 6 och jag tror fan inte det är sant! Jag är så jävla trött. Jag knatade iaf till jobbet och där blev det kaos sedan när 2 pers var sjuka. :/ stressa!! Direkt efter jobbet var det träningsmatch mot Gefle och Rexarna vann med 5-2 typ. :p Mkt bra gjort! Då har ytterliggare en morbror anlänt, nämligen Niklas. Oj oj oj. 3 morbröder hemma hos oss, shit! Dom är mer vilda än tama tillsammans. Jag kmr hem vid 20 småslumrar till lite vid bordet typ och tar ett mkt bra beslut att gå och lägga mig när kl var 21.30. Jag somnar ganska omgående och jag lär ha sovit djupt. Fan så utvilad jag var, jämfört med dagen innan. Det var nice! Lika mkt stress idag på jobbet med, men jag överlevde denna dag också.
Det blev en lugn kväll. Johan kom väl vid 19-tiden och vid 21.30 typ sov jag på soffan ända tills vi gick och la oss vid 23 typ. Idag vaknade jag 8 utvilad så det var ju nice det. :) Planerna för dagen är = 0. Inget inplanerat faktiskt, men det kmr nog..
Tänkte lägga ut bilderna på morbröderna, men datorn hakar typ upp sig. fuck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0