Lördag

Ja, alltså den dåliga uppdateringen beror på att min dator vägrar jobba med mig fortfarande, Johan har inget internet och det är där jag har spenderat min senaste vecka och datorn här hemma är så sjuuukt seg att det bara hakar upp sig, men jag ger det en chans.
Jag var ute och gick i det underbara vädret med Nova & Hoffisen samt mamma. Jag ringde Josefine och frågade om det gick bra att jag snodde Novis en stund å det fick jag :)
Blev en lugn kväll, dock en sämre natt. Nu sov vi hemma hos mig igen och då är det tillbaka till 90 sängen. Nu när man hade vant sig vid att sov i en 1,20 säng. Det var varmt och jag vaknade flera gånger, pappa ringer och vill ha hämtning. Ja, allt var inte som det brukade helt enkelt.
Men kommande v. efter min tatuering börjar mitt nya liv. Jag ska ta tag i saker och ting och inte tänka så jävla negativt hela tiden! Jag måste ju börja nånstans.
Nåja, jobbhelg denna helg iaf och som sagt tatuering på måndag & Doran ska med! :)
Pssst! Bilder från min 20-års firande dyker upp så fort min dator vill samarbeta med mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0