Bra gjort!

Ja, efter många om och men så tog jag mig själv i kragen och åkte iväg på träningen, och vet ni? Det var det bästa jag har gjort på länge för tusan! Jag tog i så mkt att jag trodde jag skulle spy! Haha men vad tusan, det var iaf kul och imorn väntas simhallen.
Helgen som var då? Förutom att den var galet bra? Ja, jag var först hemma hos Bella. Vi fixade i ordning oss, åt mat och sedan for vi vidare till stationen och mötte upp Emma. Vi ter drog vidare mot Lelles inflyttningsfest. Galet mkt folk vill jag lova! Men jag hade roligt och det är ju huvudsaken eller?
Hur som helst så gick Bella, Emma & jag mot Kalas eftersom syrran jobbade i baren. Bella var as sugen på att gå till BJ, men så blev inte fallet. Bella fick andra planer så att säga. Så Emma & jag fortsatte där inne och shakade loss + en massa drinkar. Hua mig. Jag brukar aldrig beställa när jag är på krogen, men nu när Milla jobbade blev det 4st + en shot som vi fick av Evert tror ja han hette..? Nåja, kan ju inte komma ihåg allt heller.
Emma och jag drog till tåget vid 2-tiden. Emma mådde dåligt på tåget när vi nästan var i Ö-hus så var hon tvungen att lätta på trycket så att säga. Hon mådde dock bättre tack och lov. Blev en skön natt även fast jag drömde mardröm. :(
Lör då? Förutom att jag var trött och seg så kom Johan hem hit vid 16 kanske. Sedan drog vi till Jimmy och var där i några timmar för att sedan möta upp Bella vid stationen. Vi drog hem till Kim G och kollade på melodifestivalen och spelade spel och hade det kul. Jag & Bella var typ trötta mest och vi åkte hem vid tolv typ. Johan följde med. :)
Bella vaknade vid 11 tror ja och var as glad över att vara så utvilad som hon var. Hon skulle jobba även idag. Det gick nog bra.
V. har varit lugn och skön. Nu i helgen väntas match och jobb + mys med morbröder och tant Svensson. Det gillas!
Bilder kan jag inte lägga in på denna dator tyvärr för det blir bara knas. Lika så att texten blir en hel stor text ist för mellanrum. För det gör jag nu när jag skriver, men det blir inte det när jag sparar. Surt!
Over and out folks!
För han är saknad och sötast! Lilla Bubbie<3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det var kul att se dig igen! :) <3

2010-03-19 @ 11:34:17
URL: http://wennbergheltenkelt.blogg.se/
Postat av: Amanda

Mm, vi ses senare idag :) <3

2010-03-20 @ 10:57:51
URL: http://wennbergheltenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0