ÄNTLIGEN!!

Eftersom Johan har en snäll granne och kompis fick Johan låna mobilt Internet av Tompa, och det tas ju tacksamt emot. :)

Nu sitter man här och kan blogga från Johans dator. Det ni!

Inom snar framtid ska jag åka till morbror Niklas i Falun för det har jag lovat och funderar på om man ska ta och göra det nästa vecka, det får man se.. :)

Sedan ska jag ner till Skänninge också. Åka utomlands med samt åka på roadtrip. Full fart nu.

Jag ska få nya tapeter till mitt rum och det gillas. Kanske ska passa på att köpa en större säng med. Det återstår att se.

Johan är på möte och jag sitter här själv i hans soffa och funderar på om jag ska ta mig ut på en promenad i brist på annat, men om jag känner mig själv rätt så säger jag det bara och inte gör det. Nåja. Jag kanske börjar förvåna mig själv.

Nä men ska försöka ta tag i det här med bilderna.. Måste hämta kameran och den är hemma så det gör jag en annan gång..

Over and out



Om man ändå fick vara sådär brun igen!! :(

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det var så lite så :) Tack så mycket vännen! :) <3

2010-03-25 @ 23:23:00
URL: http://wennbergheltenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0