Wiiieho

ÄNTLIGEN! Funkar mitt internet på min dator igen. Efter säkert mer än 4 mån så är det fixat. Ibland önskar man att man inte vore en datahacker. Nu blev det ju bra ändå. :)

Igår var det studenten. Amanda W och Anna H + en massa flera tog studenten. Johan drog ju till Gbg med Tompa och Erik. Så jag var hemma hos Johans kusin Anna och firade där. Efter det blev det hem till Fredde där det tillslut slutade med jag var den enda tjejen. Från början var det Lisa, Hägglund, Elin, Anna och jag som var tjejerna sedan drog dom tidigare ner till Läbygården och kvar blev jag med Hampus & Fredde tills Luban och Robba kom dit.

Efter många om och men så kom Anna och Lelle och mötte upp och seggosar. Hehe det var helt ok i Läby, men ändå inte. Hade bäst hos Anna och Fredde. Eller bäst, roligast. :)

Idag äre träning först som står på menyn. Kl 13 i Ottars. Efter den åker Osten och jag hem till Johans lgh och sedan vid 19 åker vi till Anna för lagsammanhang typ. Efter det blire 60-tals kvällen. Dock en väldigt lugn kväll för mig. Känner inte suget direkt om man säger så.. :p

Bilder kmr kanske imorn. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0