Måndag (Sön= festival kmr i ett eget inlägg)

Jag vet inte hur mkt jag ska skriva om Pier pressure så jag skriver det sen.

Jag kan skriva mer om festivalen när vi sitter på tåget hem, så har jag ngt att göra en stund iaf.

Natten var jobbig. Mina ben dog då. Hade sjuuukt ont och var tvungen att värma dom sedan försvann det igen. Kom tillbaka en stund senare, men gjorde samma sak så försvann det.

Kl ringer 08.30 (!!!) och både Doris och jag var skit trötta. Så vi sket i att gå ner till frukosten så vi eller jag beslöt mig för att somna om, vilket var ganska omöjligt då Doran satt och knappa på sin dator. Så det var ju bara att vakna till liv. Jag satt och kollade på tv till 9 och sedan blev det duschen.

Hittills har min frukost bestått av en ruta sport lunch och lite fanta. Man tar vad som finns på ett hotellrum liksom. Nu duschar Doran om hon inte är klar, som det verkar.

Som sagt, skriver mer om festivalen på tåget hem, då texten kan bli lång. Men jag ska försöka göra mitt bästa. Bilder och sånt kan jag tyvärr inte ladda upp då jag inte tog med mig sladden. Nåja, men den finns hemma så den kmr att komma.

See ya så länge



Det var år 2007 så atte.. Ni vet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0