Kommit hem?

Haha ja, man kan ju undra om jag har kommit hem, för vad hände liksom?

Jo, vi hade ju som sagt internet onboard, men jag var tröttare än tröttast å var typ lite illamående. Så jag orkade inte skriva eller kunde inte.

Men iaf, festivalen skriver jag om låt se, hmm innan helgens slut kan man ju säga. :) Ska ju jobba helgen nu så får se när jag hinner göra det. Kmr det inget inlägg imorn garanterar jag att det kmr på sön. :)

oh! Nu kom Airplanes på spotify! wiie happyface!!

Men åter till ämnet, väl hemma kl 02.00 var det bums i säng! Dagen efter, alltså tis fick jag träffa min underbara Johan. Som jag längtat!!

Tis spenderas med Johan. Onsdagen jobbade han, och jag satt mest i skuggan, drack vatten och löste korsord. Sedan hämtade mamma och jag honom i stan då jag hade match i Enköping mot Fanna. Det var en spännande match. Resultatet blev 3-3, med en värdelös domare så att säga.

När vi kom hem drog vi till svärpäronen i Ö-hammar. Vi spelade kort, och jag vann faktiskt! Först så fick jag skit av Patrik som undrade om jag inte kunde spela kort. Jorå, men måste låta er andra få försprång sen så jag inte vinner så överlägaset. :D För vann, det gjorde jag ju. Och Carola kom 2a. alltså tjejerna rules där! Älsk kom 4a, alltså sist. höhö

Blev en sen natt, 1- halv 2 ngt. Jag sov med öronproppar. haha känslig mot snarkningar.

Vaknar vid 9 och ligger och drar oss till halv ca. Blev frukost 10 och sedan solade vi ända fram till em. Återigen fick jag skit av Patrik som påpekade om att jag va r så himla vit på ryggen jämfört med framsidan, men inte så konstigt då jag bara har jobbat på brännan där framme. Sedan när vi åker ifrån Ö-hammar får jag skit för att jag är röd. Mannen, myten legenden blir aldrig nöjd. haha ;)

Efter allt solade, och matchkollade mellan Frankrike och Slovakien blev det dusch. Det var skööönt!

Sedan blev det mat på Gladan. Mumma! Perfekt mätt blev jag. :)

Älsk och jag åkte hem vid 21 och jag fick äran att köra då älskade Johan ville ha öl. Soljäveln lös mitt på vägen så det var skit svårt att se!

Vi hann hem till Johan, packa och inser att det inte kmr gå några bussar från Husby imorn., så om vi hade sovit där så hade jag fått köra honom till Bjk så vi åkte hem till mig så tog han tåget imorse.

Nu ligger jag i sängen, ska snart in i duschen för att sedan åka ut till Östhammar igen, men denna gången med min fam och ingen Johan. Men jag träffar iaf svärpäronen idag. :)

För jag ÄLSKAR denna grabb!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0