Inte sådär jätte okej..

Fy fan! Jag vet inte vart jag ska börja.

Idag var iaf en underbar morgon som alltid när min bästa får sova lika länge som jag. Det var mysigt. Sedan var han tvungen att jobba 24h och då skojar jag inte. Så jag får nu sova själv, vilket inte är okej!

Sedan så har jag mest vart trött och slö idag. Åkte hem till Elin i Österby där var även Mia, Hägglund, Malin och Sara. Alle hade inte dykt upp ännu, och jag hann dra hemåt innan hon kom dit också. Jag var så himla trött och verkligen försökte, men jag orkade inte stanna kvar längre och åkte hem och packade väskan ist.

Kollade sista 20 min på VM matchen. England är en lika stor flopp i VM som Frankrike, Tyskland och Spanien. Men vad är värst? Sve är ju inte ens med och det är kanske är lika bra det, eller?

Nåja, jag har packat väskan klar. dock hade jag ett litet problem. Först en resväska, sedan måste jag ju ha en handbag och sedan lär jag ju ha datorväskan. Sedan kom jag på den briljanta idén att jag kunde använda Mary Kay väskan. Perfekt väska samtidigt som man gör lite smygreklam. Skit bra!

Samtidigt som jag ligger här och skriver så är min oro-mage-tillbaka. Jag ser verkligen fram emot Gäteborg sjuuukt mkt, men ska min nervösa mage få förstöra det? den har förstört tillräckligt mkt i mitt liv redan. Sånt som jag verkligen vill göra, men som jag inte klarar av för att jag blir så jävla nervös av mig och mår så jävla illa och känner mig svimfärdig. Fy fan!



För att på söndag kmr jag få se dessa skäningar LIVE!!!! :D HAPPYFACE för det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0