Göteborg

När man hör den härliga dialekten inser man att man faktiskt är framme. Det såg jävligt mörkt ut där ett tag. Mådde illa (vilket jag inte förvånades av) och var allmänt dålig.

Efter att ha sovit dåligt, vaknat flera ggr gick man upp, tog en dusch och sedan gick jag och la mig igen. Där låg jag till 11 då Doris kom. Jag sa typ hela tiden att det var kört och att det verkligen inte gick att komma iväg för mig för såhär illamående var det längesen jag var.

Men med hornen i pannan och en inställning som en envis åsna så har jag kommit fram. Utan ngn mat i magen. 24h var det senaste jag åt. Ingen frukost. Ingen lunch. Ingen middag. Jag tog allting på engång. Blev en QP cheese meny på donken. Så nu är magen mätter och jag trötter.

Doris och jag sitter nu på hotellrummet med datorerna i våra knän och kollar på "She´s the man". Klockren film!
Imorn ska vi på festivalen och PARAMORE!! :D Så jävla glad att jag lyckades masa mig hitåt.

Vi hörs..

Johan toan min pojkvän <3

Kommentarer
Postat av: Marie

Du borde kolla upp magen hjärtat! Du kan ju inte gå runt sådär. Sen bör du ju kanske äta lite oftare än en gång/dygn! ;)

Du märker att jag blivit morsa va? Ha ha... ;)

Hoppas ni hade det bra i Gbg.

Kramar

2010-06-21 @ 20:54:05
URL: http://daintymorsel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0