Godmorgon!

Förutom att det har vart helgjobb i helgen så har det även varit match mot Vaksala. en mkt spännande match, men vi hade tur nog att vinna med 3-2 tycker jag. För ett tag såg det lite illa ut, men vi vann. Det är som Mats säger. På bortamatcherna gäller det bara att vinna! Och det gjorde vi ju. :)

Jag var ytterliggare på utbilning igår och det var väldigt intressant. Hur man ska hantera olika personligheter, hur man ska gå till väga. Älsk kom sedan på kvällen.

Idag ska det bli lite leka med Lelle, eftersom både hon och jag "glömde" bort att vi skulle ha filmmys på söndagen efter matchen. hehe

Synd att det är så tråkigt väder bara, men mormor har kommit hit och hon ska baka. det är ju alltid trevligt. :)

Nä, nu blire frulle och sedan ska jag städa rummet innan jag leker med Lelle. :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0