feelings

Jag vill också ha den där känslan av att tycka fotboll är roligt, som gör mig glad som är nästan allt det där roliga. Jag känner ingenting längre, men jag känner mig själv. Jag brukar vara i sånna här faser. Den kom ju ganska lägligt då det är uppehåll nu.

Och jag är förkyld i denna sommarvärme vilket jag tycker är knasigt.

Imorn drar min älskling och jag till Östhammar och är där till söndag. och på måndag fyller mitt älskade hjärta 22 år. :)

Varje gång jag kollar på gamla bilder, får jag en klump i magen..






















En del finns inte kvar, mer än minnen och i våra hjärtan


farfar, Natalie, Isak <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med dotera mi... Gör fortfarande ont i hjärtat.

2010-07-01 @ 00:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0