En helt vanlig ons, eller?

Idag har jag vart i Skutskär fram- och tillbaka.Vart hemma hos Ann-Louise som är min "coach". Jag är nämligen numera hudvårdskonsult för Mary-Kay. :)
Annars har jag fikat sen jag kom hem och läst lite mer om Mary-Kay. Mkt spännande!
I mån var jag hos naprapaten och fixade till lite. Nice! Dock var jag lite mer öm än sist och blev ingen träning. Klippte gräset gjorde jag, men det gjorde också lite ont men det gick bra.
Igår var Johan till naprapaten och det slutade med en mjukglass och sedan for vi hemåt. Medans Johan var på träning passade jag på att möblera om i rummet, och ta bort skrivbordet. Nog för att jag har ett litet rum, men det som jag hade tänkt från början gick inte för det skulle bli smalt här och där. Så jag fick tänka om där. Men det blir nog bra.
Ikv blire träning. Jag och myggen. Hejja!
shit vad jag borde göra om min bloggdesign.. Någon som känner sig manad?? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0