1 år med bästa, full fart

Jag hinner inte med här längre. Tränat och vart på kurs i Gävle. Igår var det hem till fam Ohlström för grillning. Mkt gott och mätt blev man!

Åkte hem vid 8 och kollade på fotboll och sedan gick vi och la oss efter det. Jag somnade ganska direkt. Sov as dåligt inatt och gjorde det natten innan med. Suck. Hoppas jag kan sova någelunda bra inatt iaf.

Idag har det vart jobb. Lugnt till en början, sedan blev det full fart såklart när jag skulle vara andra kassa. Suck. Men men. efter det åkte Lelle och jag iväg till Ottars för att kolla på herrarna. Kallt, blåst och regn. Inte sådär super bra väder att glo på fotboll, men det var jävligt spännande! Synd att dom förlorade på övertid. :/ Missade en straff också..

Efter det blev det mat och sedan var jag så jävla trött att jag tog en powernap och det behövde jag. Sedan har Johan och jag spenderat kvällen hemma hos Kim aka Peter Magnusson. förklaringen är att Kim påminner om honom när han är full. hihi

Johan är kvar där och här ligger jag ensam kvar i en jätte stor säng, utan Johan på vår 1 års dag. men vet ni, jag är iaf lycklig och han har kul. det är han värd. Detta var iaf 1 av många år. Min sötis




Kommentarer
Postat av: johan

Du är den bästa sötnos!

2010-06-13 @ 13:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0