Varför inte blogga i hettan?

Vad ska jag börja med att skriva? Spenderade dagen igår på badet med Johan och Doris. 10-16 var vi där typ. Nice!

Johan och jag somnade på baksidan med en dyna under oss. Skönt!

Vi drog till Patrik & Carola och vattnade blommor, sedan fick Johan för sig att springa i denna värmen?? ( Ja, jag vet. Min kille är lite galen sådär ibland).

Sedan hem till Johan och städade i hans lägenhet. Kvällen skulle jag vara chaufför åt Elin, Ida och Erika som skulle till ön. Säger såhär, jag hittade många hus på vägen att kolla in så vägen sket vi i. haha

Kom hem strax innan 12. Blev att kolla på "Håkans bar", men jag somnade efter ca 20 min typ. haha

Vaknar 10, kollar på tv och sedan händer inte så mkt mer. Kollade på "Håkans bar" fortsättningen. Johan tog tåget till jobbet vid 13.15 tåget. Så ska han jobba till 14 imorn och det tycker jag inte om.

Bilder har jag även fått av Doris och hennes kamera, så när jag har USB till hans så kmr det massooor med bildern. Håll till godo!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0