Som grannen skrev på facebook..

"Nog för att det är skönt med sol och värme, men nu är det överdrivet". Jag kan faktiskt hålla med. Vi svenskar är aldrig nöjda.

När det var kallt, och det var -30 grader då var det för kallt. Nu är det 30 grader + och då klagar vi för att det är för varmt. Jag klagar inte, eller jag bara påpekar tror jag, Nog är det varmt alltid med hellre det än -30 grader kallt. Snart är vi där igen.. :/

Iaf så har jag jobbat helg denna helg. Smörgåstårtor i mängder. Okej, det var 3 st jag var tvungen att göra klart, och 2 bottnar. Men det var mkt ändå.

Att ha svarta långbyxor i denna värmen, tar verkligen kol på en. Så på jobbet igår spenderade jag 5 min genom att bara stå i stora frysen, det var skööönt!

Blev ett kvällsdopp igår i tunnan. Sköönt! Fast hjärtat tyckte det var kallt. Och så jävla rätt att SPANIEN vann VM guldet!!!! :D RAMOS RAMOS min RAMOS!! :D




Kommentarer
Postat av: sis

Seriöst!!!! haha

2010-08-29 @ 17:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0