Ni ser!

Det är lite jobbigt att tiden bara rinner iväg när man jobbar. Eller självklart är det bra att tiden går snabbt när man jobbar, men sen då? Vips så är det dags att gå och lägga sig igen typ. Nog för att det är skönt att sova, men ni fattar poängen.
Som sagt så fortsätter jag att tvinga mig upp kl 6 och cyklar iväg till jobbet. Jobbade till 15 idag. Plockade kolonial i  2 h med. Men det gick upp några varor, och burarna blev ju tomma så det är ett lyckat resultat.
Ikv blir det att kolla på när Johan spelar träningsmatch. Mot vilka vet jag dock inte.
Om 2 dagar får jag äntligen sova ut!! wiiiie
Dessutom jobbar jag med dessa sköningar alltför sällan. Det är roligt när det väl sker! Doris och Hulda ohyeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0