Mys med hjärtat <3

Medans mamma blåser håret så kan ju jag lika gärna blogga i brist på ngt annat att göra. 

Mamma ska till Tierp och då följer jag med för att gå på bolaget. haha

Sedan slutar Johan vid kl. 14 då är han väl här ca kl. 15. Jag fortsätter att vänta på att tiden ska gå.

Ska packa väskan också. Jag som ganska nyligen packat upp väskan från Göteborg.

Strök mina kläder igår så nu är verkligen alla mina kläder i garderoben så det känns också bra.

Städa rummet igår tog ca 2h och då skojar jag inte heller.. :s Men det är inte sådär super fint än.. haha

Kameran är laddad och följer med.

Men just ja! Johan och jag ska åka till Östhammar och vara på campingen där och ha det mysit till söndagen. Patrik och Carola kmr imorn kväll. SÅ trevligt så, så därför ska "barskåpet" fyllas på. :)

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0