Hinner inte

Nu har det gått 2 dagar sen jag bloggade igen! Inte klokt vad tiden går fort! Jag jobbar och står i fortfarande därför som jag inte skriver ngt.För det känns som det blir samma hela tiden. Dagarna ser ut såhär:

Försöker lägga mig innan 00- ngt där. Lycklig om jag hinner somna innan det. KL ringer 06.00 och då äre bara dags att kliva upp och klä på sig. Vid 06.15 sitter jag vid bordet och läser morgontidningen för att kolla vädret och lite nyheter såklart.

Vid 06.45-06.50 ngt cyklar jag mot jobbet och möts oftast av en Hulda och en Doris på jobbet. Då känns det bra. Då kan jag slappna av och ha roligt på jobbet. Det gillar jag!

Skriver dock inte vad jag gör på jobbet, för det är olika från dag till dag. Slutar antingen 13 eller 15 och brukar avsluta med en liten powernap innan jag kollar på "Beverly Hills" avsnitt. Duvbelavsnitt på 4an för att bara nämna.

Idag har jag jobbat 7-15 och jag hade inga smörghåstårtor att göra. Det gjorde min dag mkt lättare!

Ikväll kom Tove & Arne hit på middag och massa, gott. Jag har inte tagit min powernap varken igår eller idag så ikv blir det en tidig kväll!

Just ja! Kan berätta lite om gårdagen. Slutade strax innan kl 14 duschat klart till 14.05!! Tyckte jag var bra gjort av mig, jävligt bra faktiskt!

Fixade mig. Sminkades, håret skulle fixas och skulle hinna hämta svärpäronen innan kl 15. Kände mig en aning stressad. Men jag hann! För att jag är så jävla bra! haha (klappar mig själv på axeln).

Var nämligen så att Fredrik och Frida gifte sig igår, alltså Johans farbror. Mkt fint vad det och DOM var också otroligt fina!!

Blev inte så sent. Kom hem strax innan 00- ngt och somnade ganska så direkt. Sen ringde kl 6 och det var bara att göra som varje morgon denna vecka..

Nä nu skiter jag i det här och ska gå och borsta tänderna!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0