Dammat igen?

Ja, alltså det är inte så  konstigt att det dammar igen här när jag inte tar mig tid att skriva några rader. behöver liksom inte stå så mkt vettigt jämt, för det händer ju aldrig ändå så. :)

Jag jobbar och står i nu. (För att vara jag) Johan den lyckosten har semester medans jag får kämpa dag in och dag ut. Men vad skulle jag göra utan Hulda och Doris som gör jobbdagarna mkt roligare! För övrigt ska jag vara snäll och låta er som läser min blogg, få ta del av deras liv också. Genom denna blogg http://huldaochdoris.blogspot.com/ kmr ni också att garva.. :p


Johan är på träning, och idag har jag också träning egentligen. Men jag är fortfarande väldigt kluven över vad jag ska göra. vad är bäst för mig?? Ge mitt ett TECKEN ngn!!!

Nu blir det en hel del bilder från Göteborg som jag har lovat en tid nu.. ENJOY!







Nu orkar jag inte ladda upp mer bilder. Lägger ut på face senare..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0