Tlött efter träning och helgen.

Det gick bra för oss i igår med shoppandet. Jag visste ju vad jag ville ha så det var snart klart. Sedan väntade vi på att mamma & pappa skulle dyka upp på stan för att vi skulle äta. Blev plankstek för mig och som vanligt blir jag mätt på sjukt lite. Min magsäck har nog krympt.. hms

Sedan for vi hem, jag städade lite i lillstugan så man slapp skämmas.. Vi spelade spel. Mkt roliga spel måste jag säga! För att inte tala om att tjejerna VANN ALLA spel som vi spelade. Sedan badade vi tunna i 3h typ. Man blir så sjukt trött efter det.

Vi drog några vändor 7an & återigen så vann en tjej, alltså jag denna gången. Gick i säng vid 1-tiden typ och jag fick sova med min snarkande buffel. men jag älskar dig ändå hjärtat :)

Idag klev man upp vid 10 för att hinna smälta ner maten, tja låt oss säga frukosten för att palla träna. Jag hatar söndagsträningar! Det är så jävla tufft & jobbigt för en otränad Carro. Styrka, kodition ja you name it! För att inte tala om mina blåsor som jag får av mina fotbollsskor. Inte okey! & mina gamla hittar jag inte.. :(

Efter träning sitter jag nu här och äter veg schnitzel (stavning?) & broccolli mexicana. SÅ jävla gott! Lite gi-diet typ, men inget medvetet.

Johan & lillen tränar till halv 4. Så jag ska handla och sedan hämta dem och åka till Vendel för att glo på någon match som Johan skulle se på.  Sover nog där, men innan jag åker lär jag skaka aset av mig på virbramovern för att garanera att jag kan kommaupp ur sängen imorn. Ja, jag stretchade efter träning.. ;)

Detvar allt för denna gång typ. Hörs nästa månad höhö



& imorn blir denna sköning 20 ÅR!!! :D Grattiiis!

Kommentarer
Postat av: Elin Eriksson

haha men carro fyfan vilken bild.. Måste ha vart örbyhusdagen för 2 års sen?:P

2010-01-31 @ 14:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0