Tankar

När jag nu ligger här ensam i min säng kmr alla tankar. Hur kommer det sig att de gånger man ska lägga sig för att sova, att det är då hjärnan börjar fundera?

När jag ser på bilder från förr, tänker jag mig in i den situationen. Hur bra allt var där, ifall man ser en bild på Natalie och någon skulle ha sagt till mig att år 2009 efter studenten, det året kmr Natalie att dö. Bara en sån sak gör att man blir arg över att man inte tog vara ordentligt på tiden som var. På alla stunder man fick tillbringa med henne och alla andra. Det är det som gör så ont att man aldrig någonsin kmr kunna ändra på det som var.

Det är bilderna, stunderna som gör att man längtar efter något som har varit.

You can't be too careful anymore
When all that is waiting for you


Always on my mind




N A T A L I E ! ! ! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0