Stan

Idag har jag haft en myspys dag med Bella i stan. Vi pratade minnen och planerade lite inför "återträffen".

Hur somhelst började vi med att äta mat. Super gott och mätt blev man + att jag åt upp all den mat jag fick! Vilken det är sällan man gör. Sedan har jag kollat ut vad jag ska köpa på lördagen då jag ska in och shoppa med fam Ohlström. Det är bra min tot summa att handla för är 750:- och jag fick det till 746:- så jag håller budgeten. :)

Sedan blev det fika på Linné. Varmt och mysigt. Jag gjorde misstaget och tog varm o'boy med grädde och inom några min fick jag ont i magen. Surt/ ovärt!

Bella fick en liten lapp också precis innan vi skulle gå ut. "Hej! Jag brukar inte göra såhär i normala fall, men jag tyckte du var så söt. Du kan ju höra av dig om du vill." / Stefan och tele nr stod i bak. Hehe där fick Bella och jag oss ett gott skratt! :)

Sedan köpte jag hörlurar eftersom mina verkar ha gjort sitt.. Det glappar och det pallar jag verkligen inte!!! :( Sedan blev det tåget hem och ner till ICA för handling.

Nu sitter man här, mätt som aldrig förr och jätte trött.. Snart ringer nog älsklingen också :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0