Redan ny vecka

Ja, och veckorna fortsätter att gå. Man börjar sakta men säkert intala sig själv att det inte är någon som kmr och hälsar på en när man kmr innanför dörren.  Tungt!

Lördagen var hur jävla rolgit som helst! Mkt skratt och historier. 5-kamp, tacos och singstar. Mitt lag bestod av Harju, Amanda, Blomman & Emma :) Vi började på botten men avslutade NÄSTAN på toppen. Hur som helst, det var väldigt trevligt och roligt så året med detta lag kmr nog bli fint! Imorn kan jag förhoppningsvis kunna träna också. :)

Kollade på träningen i söndags.. Herregud vad jag lär pumpa upp mig för att orka med! Men med inställningen kmr man långt.

Igår gjorde jag & Johan inte så mkt alls. Vaknade, kollade på tv, handlade, kollade på tv och avlsutade med en film "My sister's keeper". Handlar om en tjej som får cancer och föräldrarna bestämmer sig för att "göra" ett nytt barn som förhoppningsvis ska kunna rädda deras dotter. En väldigt bra film!

Somnade sent. Vid 3-tiden kanske. Kunde verkligen inte sova! Kl ringde vid 8-snåret och jag åkte och hämtade Nova-Lee. Josefajs lille valp. 9-veckor gammal. Så mysigt! Så kmr vara hundvakt imorn och på fre. Det gillas! :)

Ikv blire till att kolla på handboll.. Det gick ju inte direkt bra för dem.. Bajs! Nästa gång vinner de, snarare imorn vinner dem mot Polen!

Bilder kmr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0