Nytt år

Herregud! I normala fall brukar det inte ta så här lång tid innan jag bloggar, MEN den senaste veckan har det vart mkt. För att detta inlägg inte ska bli så tråkigt och långt ska jag försöka korta ner det lite, men så tänker jag alltid å så blir det typ aldrig men jag gör ett försök iaf.

Dagen efter julafton, alltså juldagen mådde jag skit rent ut sagt! Min nervösa mage har kommit igång med sina må-illa-attacker som jag alltid har haft, men nu mera än vad det har vart förut. Jag mådde illa som en gris och trodde verkligen att jag skulle spy. Skam den som ger sig så for jag iväg till Johan och förfestade med de och bestämde mig för att jag följer med ändå.

På möbeln i Tierp hittade man massa folk som man inte har träffat på ett bra tag och det gillas verkligen! Sedan så blev det en hel del dans för min del också. När man trodde att man hade dansat klart och var påväg bort ifrån dansgolvet så grabba ngn annan människa tag i mig och skulle dansa vidare. Johan stackarn fick "bara" en dans med mig. Men det gick bra ändå. Jag åkte hem vid 1-tåget för somliga skulle ju upp och jobba dagen efetr. Kl ringer 06.45 och jag känner mig rätt så pigg. Somna dock 2.30 typ.

På jobbet var det mkt stressigt som vanligt. Jävla skit! Den lör blev det lugnt, sa hej då till kusinerna och morbror med tjej. Blev en tidig natt för mig. Upp på söndagen igen för jobb. Denna morg var jag sjuuukt trött. Det var jobbigt att jobba för det var ännu stressigare idag än vad det hade varit + att vi var en man kortare också. Typiskt! Men vi klarade att jobba återigen. Sönkvällen blev det mest mys.

Kort inlägg sa jag? Hmm jag förösker verkligen!

Den sista veckan på året blev det mest lugnt. Var hemma hos Johan eller hos mig och återhämtade oss typ.

Nyårafton skjutsade jag Johan, Tompa och mig själv hem till mig för middag. Det blev 3- rätters och jag blev skiit mätt! Vid 21-tiden fick vi skjuts att pappa hem till Patrik & Carola. Där var det vi 3 + Erik O. Vi bestämde oss ganska snart för att dra vidare mot Malin E där vi tillbringade vår nyår. Den var helt okey. Inte för tråkig och inte för roligt heller, utan sådär lagomt :)

Vid 2-tiden drog Kritan, Linnéa, Johan, Anna & Fredde hem till P&C och spelade wii bowling. Hampus låg redan och sov då :p Vid 3-tiden kände jag att nä nu får det vara nog. Jag var skit trött men på ngt vis så vid 4-tiden så gick vi och la oss. Och hör och häpna så vaknade JAG med en huvudvärk och inte min kära älskling. DET var ombytta roller. Igår var det bara en återhämtningsdag. Jag mådde illa, hade ont i magen och var trött. Men det är sånt som händer. Jag glömde min kamera hos Patrik & Carola iaf så har inga bilder från kvällen. :(

Jag lämnar år 2009 året med sorg, men även lycka. Inte nog med att jag fann min kärlek, lika sorligt är det att efter en tids sjukdom besegrade cancern även farfar och en för mig, osannerligt olycka som tog vår Natalie ifrån oss. Jag vet att dem har det bra, eller jag måste tro det.

Bjuder på lite bilder från julafton :)


Savannahs snöängel


familje porträtt typ


julklappar


Lovar att DET DÄR är jävligt gott :D


syskonbild

huset under jul





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0