Helgens bravader

Okey, fredagen blev det som sagt hundvakt och sedan träning på kvällen. Lugn kväll efter det.

Lördagen upp kl 6 för jobb. Vaknade dock 5.15 och kunde verkligen inte somna om. Surt! Var stressigt till en början, men sen blev det lugnare.. Gjorde inte så mkt igårkväll. Tv, dator och bara lugnt. Eller blev en promenad med Doris. Nice! Johan jobbade så sängen var ovanligt stor..

Söndag jobb igen. As trött. Det gick bra, men inte så där stresseigt som det brukar vara, men det gick bra.. Johan hade träning i Öhus och kom hit efter det. Jag smet in i duschen sådär lagomt sent. Skulle vara klar när han kom men jag var trött och kollade på spårlöst faktiskt. Nåja, så blev jag klar och jag körde oss till Väster-Ekeby. Johan åt mat, vi kollade lite på Karate Kid och sedan for vi vidare mot Älby för att fira Sofie och hälsa på Kenneth med fika. Gott!

Sov här hemma, och Johan gick upp vid 6-tiden för jobb. det blev ensamt, kallt och tomt. :( Jag fortsatte sova till 9.45 det var skööönt!

Idag får vi se vad dagen har att erbjuda. Just ja! Måste ju städa, tvätta, vara hundvakt åt Nova-Lee :) Det är väl det..

Nä nu ska jag fortsätta kolla på "Våra bästa år" höhö



Saknas <3

Kommentarer
Postat av: mia

det måste vi verkligen! <3

2010-01-26 @ 19:32:21
URL: http://miawestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0